Merhaba, oğlum 8 ay 4 günlük oldu. Günde 3-4 kez emziriyorum her seferinde yaklaşık yarım saat kadar memede kalıyor çoğunlukla ben çekiyorum ağzından memeyi. Bir yandan bırakayım emsin diyorum ama sanki bıraksam 2 saat emer gibi, çekince de ağlamıyor bu arada karnı doyuyor aslında. Sizinkiler ne sıklıkla ve süreyle emiyor?