Kızlar selam.bebeğim 6 ay 24 günlük.doğduğundan beri huysuz hiç keyfi yerinde olmuyor ne yapacağımı bilemiyorum inanınki.hiçbir yere gidemiyorum kimseyle durmuyo birine bırakıp gidemiyorum kendi anneme bile ne yapacağımı şaşırdım uyurken sürekli ağlıyo