Anneler bebegim 6 ay 20 günlük aşırı hareketli ve asla tek başına vakit geçirmek istemiyor sürekli ağlıyor ben yanında olursam sıkıntı olmuyor altını almak üzerini değiştirmek emzirmek uyutmak çok zor lavaboya gitsem ağlıyor ya kucakta olacak yada hep gezecek oto koltuğu da veya bebek arabasında tutmak imkansız çok sıkılıyor hep ağlıyor sizce normal bir durum mu veya ne zaman düzelir?