4 aylık Bebeğim 10 gün önce titremeye başladı nedensiz sol ayağı ve sağ kolu havada kitleniyor öyle 30 40 sn Devam ediyor hastaneye kaldırıldı mr ve tomografi temiz çıktı bugünde eege çektirildi oda temiz normalde testlerde gözukmesi lazım fikri olan var mı hanımlar