gozdem sma aldım ilk başlarda memnun kaldım doktorda onu önerdi sonra çok araştırdım aptamil asla almayın dediler felaket gaz problemi yaşayan insanlar gördüm korktum almadım. Hipp denedim memnun kaldım gaz vs problem yaratmadı ama fiyatı pahalıydı. Çünkü 800lük koca kutu 4-5 gün gidiyor 160 TL hipp. Para dayanmaz yazık günah dedim. Golden goat aldım oda araştırmalarım sonucu çok iyi bir mama keçi sütlü . Ama oda çok pahalı heryerde yok ve bebeğim pek sevmedi onu .. sma ya geri döndüm 82 TL ye netten sipariş geçiyorum 800 lük kutusunu hem çok uyguna denk geliyor hem çöm güzel bir mama. Ne kabızlık ne gaz hiç bişi yapmadı. Ama naçizane fikrim hangi mamayı alırsanız alın sabah akşam 2 sefer 3 er çay kaşığı kadar zeytinyağı atın mamanın içine sindirimi kolay olur bebek için hem de kabızlık yapacağı varsa da yapmıyor ve faydalı zeytin yağı ya da direk kaşıkla doğrudan içire bilirsin demişti doktorum ve mamadan sonra muhakkak su ver derim 😊