En gereksiz bebek gereclerinden birisi bu. Bunu çok kısa süre kullanır.bunun yerine plastik olanlari var biz ebebekten almıştık.mama ve banyo oturagi diye geçiyor ismi.aşiri kullanışlı.banyoda da çok rahat oluyor normal de pikniğe dışarı giderken de öyle.tabani yapışıyor zemine onu tavsiye ederim uzun süre kullanırsınız.biz 14 aylik olduk banyo da hala kullanıyoruz çok rahat oluyor.