Merhaba arkadaşlar bebeğim tam 4.5 aylık ve 3 gün sonra işe dönüyorum öğretmenim süt izni kullanacağım bu sayede haftanın 1 veya 2 günü max 8 saat diger günler max 4 saat çalışacağım bebeğim anne sütü alıyor emmeyi çok seviyor kilo alımı da iyi fakat ben süt sağdığım zaman onu besleyecek kadar çıkmıyor bu yüzden ben yokken mama alacak günde 1 veya 2 kere mamayi biberonla vereceğim ama meme reddinden korkuyorum bu sekilde hem mama biberon hem meme seklinde ilerleyen ve Red yaşamayan var mi yada alternatif ne sekilde bekleyebilirim yardımcı olur musunuz ek gıdaya öğun olarak doyurucu baslayabilmesine nerden baksan 2 ay var :(