Biz3kisiyiz_ Yüzdeki isilikler için öneri istiyorum? 2 aylık bebeğim saclarida var ensesi yüzü falan sürekli isilik oluyor
Poyrikinannesi Biz3kisiyiz_ benimde bebeğim 46 günlük geçen hafta bu sebepten doktora gittik ama krem vermedi saf su ile yüzünü silin Gül suyu varsa onunlada silebilirsin demişti ben hergün banyosundan sonra muslera krem sürdüm bize baya faydası oldu
Olmazbebek Biz3kisiyiz_ canım fito krem üstüne bilmem benim bebeğim nerdeyse vücudu hep isikti kulağının içüne kadar doktorum fito kremi yazmıştı o geçirdi birde ıslak bezle sil terleyince demişti her gün duş aldır geçer hemen inşallah
Biz3kisiyiz_ Poyrikinannesi mustela nin hangisi bende vücut nemlendiricisi var ama geçirmedi yapış yapış yapıyor ayrıca
Yavuzalpinannesi1 Birşey kullanmanıza gerek yok aslında havalar çok sıcak bol bol duş aldırın saf su ule temizleyin yüzünü bizde krem aldık ama boşuna almışız en etkilisi su oldu yıkanınca ve ferah tutunca geciyor
Yavuzalpinannesi1 Biz3kisiyiz_ bebek yağını kullanıyordum normalde bı sure iyiydi sonra oda isilik döktü artık kullanmıyoruz
Poyrikinannesi Biz3kisiyiz_ mustelanın pişik kremini kılabilirsiniz demişti doktor ben onu kullandım ama hergün duş aldırdım geçer inşallah sizinde