Nhancer Merhaba, kızımda doktor bağırsak enfeksiyonu çıktı sürekli kusuyor hiç bi şey yemek istemiyo napıcağımı şaşırdım ayrıca ishal kakası çoookkk kötü kokuyor doktor probiyotik verdi:( başına gelen var mı nasıl geçer bu yardım lütfen
Asel12 Nhancer benim başıma geldi ishal olmuştu çok kötüydu sürekli bez değiştiyordum birde öyle çığlık çığlığa ağlardı enfeksiyondan ateşinde baya yüksekti doktora gittik tahlil yaptı bağırsak enfeksiyonu çıkti enfeksiyon için ilaç yazı sonra duzeldi
Nhancer Asel12 ne ilacı yazdı acaba bana probiyotik verdi ama işe yaramadı. Bir de hiç bi şey yemiyo iştahlıydıbşu an yemek istemiyo aç geziyo sizde de böyle miydi acaba
Asel12 Nhancer aynen benim kizimda süt icmiyordu bagirsak enfeksiyonu kızım iki aylıkken yaşadık inan hangi ilaç olduğu aklımda değil canim
Nhancer Asel12 emiyor ağzında tutup atıyo biberonla verdiğimde ağzını açmıyo bile ağlamaya başlıyo napıcM bilmiyorum inşallah bizimde geçer.