caglatr Bebeğim 3 aylık ufak ufak oturtmaya çalışıyorum sizce yanlış mı yapıyorum sakıncalı mı sağlığı için
Sebusebu caglatr ben 3 bucuk aylıkken kucağımda destekli oturtuyordum. 5. Ayda mama sandalyesine oturttum. 6 bucuk ayllıkken desteksiz oturtmaya basladı