Asiye1453 Tericrübeli anneler 17 ay 2 haftalık oğlum atak haftasına bitmesine rağmen hiç durmuyor hep ağlama peşimi bırakmama hep bi memnuniyetsizlik neden böyle hiç bilmiyorum bu durum geçici mi her gün başım ağrıyor geceleri uyumuyor
Meeleek Asiye1453 18 aylık oğlum kendini yerden yerlere atıyor kafasını yerlere vuruyor sorun yok canım 2 yaş sendromu başlangıcı bu kafama oyuncak tokat yemekden manyak oldum
RuzgarMommys Deletedmom_41 iştah durumu da kötü oluyor evet ama değişiyor biraz vitaminlerini düzenli verince düzeliyor yine
Meeleek Deletedmom_41 2 yaş sendromu bu gercekden 18 aydan basliyormus değişik bı çocuk çıktı ortaya hergun bizden cok yerdi şimdi hiç herşeyi firlatiyo
Meeleek Deletedmom_41 yok hayır iştahı yok derken hiç yemiyor değil yine yiyor 3 öğün ama bekleditim kadar değil
Meeleek Asiye1453 geçer geçer bizimkisi de aynı herşeye ağlıyor sokakda kendini yere atmalar neler neler