Dermin Kızlar bende ikitane et beni var bitane koltuk altımda birtane ensemde yarın için devlet hastanesinden randevu aldım dermatoloji bölümunden acaba doktor alır mı yoksa tahlil falan yaparmı aranızda aldıran varmı tecrubelerini yazarsa sevinirim
yinehamile35 Dermin canım benim kaşımın altında vardı ip bağladım düştü bir daha da çıkmadı şimdi boynumda var bir sürü geçen farkında olmadan kaşımışım kanamıştı ve iyice incelmiş kendisi düşcek gibi diğerlerine de ip bağlayacağım ve kendiliğinden düşcekler düşen benden sonra bir daha çıkmıyor
Tiredwoman Dermin annem minik minik boynundakileri falan yaktırdı devlet hastanesinde onun da bi tane büyük koltuk altında vardı aldılar
sheyda9191 Dermin bende de vardı 2 tane. Gittiğimde direkt aldı boşluk var Allahtan yoksa randevu alacaktın dedi. Belki sizinde şansınıza olur hemen. Hastaneden hastaneye değişebilir tabi
Dermin yinehamile35 nasıl bağladınız ipi sıktınızmı ben onu duymuştum çok sıkmak lazımış sanırım birde kaç gunde düştu
yinehamile35 Dermin çok ince bir iple tam sallanan kısma düğüm atıyorsun 3 günde falan düşüyor ama her et benine yapılmaz böyle deriye yapışık büyükse olmaz ama hem küçük hem çok sallanan bi bense düşüyor
Zuzucuk Ben aldırdım iki tane ikisi de kafamdaydi. Korka korka aldırdım ama çok şükür bir sıkıntı çıkmadı inşallah siz de sorunsuzca atlatirsiniz