Cnnaytmz Ben bebeğime 1. Doz 30 haziranda rotavirus aşısı yaptırdım. Ebe bugün aradı ve verem aşısıyla arasında 28 gün gecmesi gerekiyor bebeğinin dedi. Öyle de bebegim 3 ay dolmuş olaca. Bu konuda bilginiz var mı
Birtospikannesi1 İkisi de canlı aşı olduğu için bebeği ve bağışıklık sistemini yormamak adına söylemiş olabilir