efe_cigdem Ergonomik yazıyor sizce iyi mi aliekspresste sağlıklı olur mu almayı düşünüyorum [url=https://hizliresim.com/Z55M0A][img]https://i.hizliresim.com/Z55M0A.jpg[/img][/url]
Sevim07 efe_cigdem benim aldığım.yer var Instagramdsn. Cok ds memnunum. Sayfayi yazıyorum gerisi size kalmış:) Mamadusbaby
Dyglilaa efe_cigdem AliExpress den alma canım hem çok geç geliyor hemde vergi ücreti oldu artık. Gümrüğe gelince ödediğinden fazla vergi ödersin hiç boşa paranı ziyan etme fazladan ver sağlam olsun Türkiye’den olsun
gizem_ergin efe_cigdem canim hic ordan alma derim 10 lira fazla ver 60 tlye jokerde var biz aldik yeni cokta memnunum pisman olmazsin
Pinkmoms efe_cigdem bi toka seti aldım denemeliler kızıma 7 ay oldu hala yok kızım 💆🏻♀️ Kanguru gelene kadar bebeğin büyümüş hatta yürümüş olur 😃