Pikapikapikacuuu Kızlar arabaşı hamuru yapmıştım cıvık oldu. Başka bir tariften bakarak bir daha yaptım. Şimdi ben önceki hamuru ne yabalirim. Nasıl değerlendirebilirim. Var mı bir önerisi olan?