Kadriyekaragedik Esradmn deme öyle yaa bna bi kaç haftaya düzelir diyorlar düzelmezse napcam o kadar zor bi durum ki korkuyorum hep böyle olacak diye bi iki gündür diğer göğsümde acımaya hafiften yarılmaya başladı
Esradmn karliozlem off inanın hiç bilmiyorum ya sürekli sütümü sağıp veriyorum gögsümü vermek istedigim zaman kesinlikle almıyor kendini geriye atıyo ağlama krizine giriyo
BabyAsel2021 Kadriyekaragedik mutlaka lansinoh göğüs ucu kremi ve gümüş kapak kullan çok iyi ikiside ben e bebekten almıştım gümüş kapağı
Kadriyekaragedik BabyAsel2021 BabyAsel2021 lansinoh kullanıyorum zaten işe yaramıyor gümüş kapak kullanmıyorum bi denemediği o kaldı zaten
Esradmn TimurS peki kullanım şekli nasıl yani ben doktora gitmeden direk eczaneden alsam madecassol bende kullandım
Esradmn Kadriyekaragedik Benim gögsüm 4 aydır yarık bebegim de tam agzına alamiyor ucunu insallah seninki hemen gecer cunku insan cok kafasına takıyo ememedigi icin moral olarak çöküş yasıyo
nkbi4141 Kadriyekaragedik Ben ilk lansinoh krem aldım birşeye yaramadı sonra “garmastan pomat” krem aldım ve hemen geçirdi yaralarımı
Kadriyekaragedik nkbi4141 şuan lansinoh kullanıyorum ama pek bi işe yaradığı söylenemez tahin yağı denemeye başladım bugün bi kaç gün de ona bakacam olmadı bi de o kremi alırım
happy_mother Kadriyekaragedik gümüş kapak tavsiye ederim yaraya iyi geliyor birde lansinoh meme ucu kremi