Tubahuma her emzirmeden 1 saat sonra sağın, sonrasında emzirin. Emzirdikçe süt artar diyorlarya, çocuk doyduktan sonra emmek istemiyor zaten 2 saatte bir emzirmek yeterli oluyor. Emzirme aralarında sağmak da sütü artırıyor. Bi de Kuru incir ve ceviz çok güzel süt yapar 👍