Merhabalar.. bebeğime sütü az yetmiyor diye ek olarak Aptamil 30ml kadar mama yapıp verdim.Agiz kısmında kizariklar ve ensesinde kabarcık oldu.Gogus kısmında tek tük kızarıklık gene meydana geldi… Ne yapacağımı şaşırdım.Kafama göre mama kullanmak istemiyorum.Ve bu sekilde alerji olunca kendimi çok sucladim.Ac mi bıraksam ki memeyi alsa diye düşünüyorum… Şuan aç ve bu sekilde uyutmaya çalışıyorum.Sizde böyle bir problem oldu mu? En iyisi sizce hangisi? Bebeğim 2 ay 21 günlük çok çaresiz hissediyorum kendimi