Nehirkarakus Merhaba anneler ben bebeğime rotarix ve menveo aşılarını a grubunu yaptırdım bir de B grubu var onu da yaptırmam gerekir mi aranızda hem A hemde B grubunu yaptıranlar var mıdır? A yeterli diye düşünüyorum siz ne düşünürsünüz
sevgikelebegi Nehirkarakus a yeterli değil iki grupda yapılmalı kendi düşünmenle karar veremezsin ona