Hulyayncl Kızlar bebeğim 23 günlük ve uykusunda keçi gibi ses çıkarıyo anlamıyorum acaba boğazı mı kuruyo ya da reflüsü olsbilir mi çünkü uyurken bazen ağzını yüzünü ekşitiyo dudağını emince yüzünü bi tuhaf yapıyo anlamadım sizde de var mı böyle şeyler..
Tugceksck Hulyayncl benim kızım kakasını yapmakta zorlandığında ve gazı olduğunda çıkarıyordu canım kendi sesine kendi uyanıyordu
Busra_ugur57 Hulyayncl benim kızimda 2 buçuk ay öyleydi Hatta annemler büyüyo o yüzden öyle yapıyo diyolardı devlete götürdüm hiç bişey demedi osele götürdüm çok gazlı bi bebek dedi damla verdi şimdi 3 aylık düzeldi gazını çıkarmadan uyuma
Farahzeynep Bebekler sanılanın aksine çok sesli uyurlar. Benim kızım da ilk 2 ay öyleydi, şu an çok sessiz uyuyor. 🤗