Secilkry Bebeğim 8 aylık 2 gündür kuru öksürüğü olduğunu fark ettim . Keyfi iyi ateşi falan yok . Bir de nefes aldığında hırıltılı bir ses geliyor. Yarın doktora götüreceğim. Böyle bir durum yaşayan oldu mu ?