Betul-08 Kızlar 40 çıkalı 10 gün oldu adet ağrılarım var adet olabilir miyim erken mi böyle olan var mı
Melekbas Betul-08 olabilirisnde ama herkese gore degisiyor ben hemen olmustum belki rahim toparlaniyordur hala o yuzden agriniz vardir
Yavuzalpinannesi1 Zeynepmert03 Betul-08 Öncelikle kişiden kişiye değişir 6 ay regli olmayanlar var bu 1 yılı da bulabilir bir yıldan sonrasi hekime başvurulmalıdır. Benim 15 Haziran’da 40 im çıktı 31 temmuzda regl oldum ve şuan 31 Ağustos da yine regliyiim. Yani 40 im çıktı bir ayı geçti öyle regli oldum
gamzecevik1 Ben 40 ım çıkar çıkmaz adet oldum. Düzenli olamaz dediler. Ama yine geçen ay olduğum günde adet oldum. Emziriyorum da aynı zamanda. Kişiden kişiye bünyeden bünyeye göre değişir
Sevda28 Yavuzalpinannesi1 bende aynı şekildeyim ama iki gündür az az geliyor beneğim daha 50 günlük normal sanırım