DlrOzn benim bebeğim kolik çok gazlı bi bebek 4 aylık oldu hala gazı bitmedi. Köpüklü gürültülü kaka, karnının sürekli gurul gurul olması, emerken bacaklarını çekerek memeyi bırakıp ağlaması sabaha kadar uykudan kıvrana kıvrana uyanması gibi şikayetlerimiz var. Doktorumuz laktoz intöleransı dedi diyet yaptım 18 gün değişen hiç bişey olmadı. Diyeti açınca daha kötü oldu ama. Şimdi yeniden başlıcam o yüzden 😓 sizinki kaç aylık?