2 ay aşımızın 3 günü bugün ilk gün akşam 38.2 gelince nemli bezlerle düşmeyince calpol verdik gece uyudu ilk gün rahat geçti sonra ki 2 gün öğlen 37,6 da inatla düşmeyen ateşini nemli bezlerle düşürdük hafif ateş oluyordu ve mız mızdı bizim bebenin karakteri o anasına çekmiş nazlanıyor 😄 gecesinde 38 gelen ateş ağırladı bizi calpol verdim rahat uyudu bu sefer emme saatlerinde uyanıp emmek istedi ateş normal şuan 3 güne giriyoruz allahın izni ile bugün de atlattık mı maşAllah bize 🥹 bir koldan 2 bacak vuruldu rotada yapılmıştı yapılırken çok ağladı ilk gün kucakta uyudu hep uykusunda iç çekti alt değiştirmeye yatırınca ağlıyordu çünkü uyuyordu sağlık ocağında uyandı birden 3 iğne travma yaptı galiba uykularda ağladı hep bende o görmeden ağladım 🥹 2 günde kucakta degil yatağında uyudu istediği ilgiyi kat kat verdik babası ile o iğne acısını silmek için elimizden geleni yaptık 💖 kalbim çocuğum herşey iyiliği için şifalar olsun yavrularımıza allahım korusun herşeyden onları bizlere bağışlasın bizleri yavrularımıza bağışlasın 🫶🏻🤲🏻