sennaz48 Oğlum 8 aylık 3.4 aydan beri hep ıkınarak yapıyor kakasını kabız değil sıvı da olsa katı da olsa ıkınıyor ben çok üzülüyorum kıpkırmızı oluyor hangi bölüme gitmem lazım
birmelekannesiiiiii sennaz48 canım normal doktordan bi randevu al sonrasında gastroentroloji bölümü açsın sana tekrardan randevu alıp götürürsün ama güzelce anlat doktora böyle böyle oluyor diye bi film çeker kan tahlili yapar çok geçmiş olsun 🌸
Heyheyli sennaz48 benim miniğimde kaç ay ağlayarak ıkınarak yaptı kakasını. Sonra probiyotik kullandık bir haftada Pomad sürdüm çok şükür bitti gitti
sennaz48 Metehan34 götürdüm çocuğu şükür bir şey çıkmadı ek gıda döneminde olabilirmiş çatlak varmı diye de baktı yok dedi sıvı ver dedi birden katı gıda verirsen olur dedi
sennaz48 Metehan34 götürdüm çocuğu şükür bir şey çıkmadı ek gıda döneminde olabilirmiş çatlak varmı diye de baktı yok dedi sıvı ver dedi birden katı gıda verirsen olur dedi