Zararlı olmaya zararlı 🤣 ama şunu soylycem 3. Ayda oturtmaya basladim ben yurutecede 4. Ayda buyukler koy dedi 8 aylik oldu denemedim bile durir mu diye yaşlılar der ya kucaktaki cocuk hantal büyür diye öyle düşün at yere napiyosa yapsin 8. Ayımızdayız dogdugundan beri oyun halısındaydı 5. Ay gibi dönmeye ve sıkılmaya başladı yere temiz bi battaniye serdim bur suru de oyuncak saga sola döbe döne istedigi gibi hareket ediyor yerde desteksiz oturmayi ögrendi simdi yatar haldeyken oturmayı deniyor bundan sonrada apalamaya calisacak sonra koltuk kenarlarından tutup kalkacak bak hep yerde tamamlıyor gelisimini kalkmaya cabaladagında da kız benim bebegim oyuncak bebek arabası aldık o ondan tutacak ben onu tutucam yürüme arkadasi gibi daha ucuza 🤣 ne bişeyi cekti diye endileşeleniyorum ne parmak ucuna basmış oluyor ne kalca eğriliği yapiyorkendi kendine saglikli bir sekilde gelisimini tamamlıyor eğer hala yurutece koymak istiyorsan koy 🤣 kalça eğriliği olursa senin çocuğun yürütecten düserse senin cocugun kabloları cekerse senin cocugun 🤣 birde bizim ki 5 ay kolikti yikanmaya vaktim olmazdi bizlerinde dinlenmeye ihtiyacimiz var cok haklisin ama şurda en fazla 1 sene daha bilinçsiz olacaklar ben birde 2. Cocuguma 3 aylik hamileyim zor bi gebelik geciriyorum yinede yuruteci kurtuluş görmüyorum cesaret olsun