Annakarenina_19 Merhaba Herkese, 8 aylık oğlum var doğduğundan beri sleepy yenidoğan kullanıyorum 12 li kutudan alıyoruz bugün internette uygun fiyatlı ararken sleepy devam diye gördüm o daha mi ıslak yapılı kullanan var mı ya da yenidoğandan ona geçen
Sedaalya Annakarenina_19 kızım şuan 6 aylık 4,5 aylık iken almıştım. Gayet memnunum pişik falan yapmadı. Yenidoğandan devama geçtim bende
livanurvealpinannesi61 Annakarenina_19 ben sleepy natural yenidoğan yeşil paket olanı kullanıyorum diğerleri pişik yapıyor malesef bizde.