Bebeğim de kulak şekil bozukluğu var. Çocuk doktorumuz 2 ay dolduktan sonra düzelmez ise KBB’ye gösterin dedi. Şuan 1.5 aylık ve kulakta iyileşme yok. İnternette fincan Kulak şekil bozukluguna benziyor ve earwell aparatı çıkıyor. Daha önce böyle birşey başına gelen ve süreç nasıl oldu iyileşme vs bilgisi olan yazabilir mi