Kızlar doğum yapalı 4 ay oldu. Normalde insanların beli ağrır ama benim sırtım ağrıyo sürekli kambur gibi durmaktan (emzirme süt sağma vs ) mı yoksa ameliyattan mı bilemiyorum. Yüz üstü yada sırt üstü yatınca kemiklerim resmen içime giriyo tekrar kalkması işkence gibi oluyor. Sizde de oldu mu olduysa ne zaman geçti. (Doktora gitmem gerekiyor farkındayım ama henüz zaman bulamadım birde sıra bulmak da imkansız bulduğum tarihler bize uymuyor o nedenle henüz gidemedim)