Edis07 Normal canım.Halsizlik yapıyor demişti hemşire.Ateşini kontrol et inşallah çıkmaz.3 güne atlatırsınız🙏Ateş olursada ben fitil verdim.5 6 saat çıkmaz dedi hemşire.Sonra çıkarsa 4 saatte bir çay kaşığı calpol ver dedi.İnşallah çıkmaz bunlara gerek kalmaz.