1.5 aylık eşim düşürdü oğlumu şuan 4 aylık çok şükür hiç bir sıkıntı yok. Doktora bile götürmedim ilk 5 saat gözetim altında tuttum kendim. Hiç bir sıkıntı yoktu. Eşim suçluluk psikolojisiyle dayanamadı götürdü orada da bir 5-6 saat bekledik yurtdışında yaşadığımız için maalesef uzun uzun bekliyorsunuz. Zaten ilk 3-4 saat önemliydi çok şükür bir şey olmadı. Soğukkanlı olmak gerekiyor ben kendimde beklemezdim ama aşırı soğukkanlı davrandım😁🤦♀️ Bir şey olmamış gibi aldım kucağıma sarıldım sadece öptüm sevdim. Gittiğimizde de röntgen,tomografi zaten bakmıyorlar. Bebeği vücudunu kontrol ettiler. Haraketlerini falan hepsi yerince olunca eve gönderdiler. Çizik yerlerine bile bir şey sürmeye gerek görmediler. Sanırım git gide ingilizler gibi sakin olmaya başladım🤣 aşırı panik atağı olan biriyim normalde. O yüzden kusma,aşırı kan,bilinç kaybı yaşamadığınız sürece takip edin götürmeyin. Soğukkanlı olmak için zorlayın kendinizi. Hayat diğer türlü çok zor oluyor. Çok geçmiş olsun.