Yasmnnnn İnşallah canım daha yolun basindasiniz ileriye gitmeden bu süreç mutlaka bırakın biberonu ben çok savaştım ama git gide zorlaştı git gide çıkmaz hal aldı ve en sonunda pes etmek zorunda kaldım. Ve oğlum mamaya da alışmıştı git gide de mama yüzünden beni reddetti