Kızlar oğlum 1 yaşında ve gündüz sadece 1 uyku yapıyor. Akşam 10da yatıyor bazen geçiyor 11i bile buluyor. Sabah 7-8 arası uyanıyor. Öğlen 12-1 gibi yatıyor en fazla 2 saat oda çok nadir. Gece de 2 3 defa emmek için uyanıyor. Bu yaşlarda genelde öğlen 2 uyku yapılması gerektiğini duydum ama oğlum asla ikinci uykuya geçmiyor çok uğrasıyorum ama uyumuyor. Oynuyorum, dısarı cıkarıyorum yoruyorum yani ama yok. Gece de uyanmaması gerekmiyor mu artık? Ne yapsam düzeltemedım uyku problemini. Ne yapmam gerekiyor fikir verirseniz sevinirim. 1 yasında bebeği olanlar özellikle yazarsa çok iyi olur. Teşekkürler şimdiden 🌼