Lykiavvv Kızlar sezaryenden sonra bacağımda ağrılar oluştu. Kramp değil ama bacaklarımı uzatınca ağrı oluşuyor. Bu neden olabilir?
MelisaGoktugMommy Lykiavvv bu sikinti bendede var anlamis degilim ara ara gidip gelen bi bacak agrisi
gulay_candemir Lykiavvv Bende de bacakta uyuşukluk hissi geçmedi Dün doğum doktoruna gittim Nöroloji doktoruna yönlendirdi
gamziskoo Lykiavvv ay benim de sağ ayak parmağıma kadar garip bi ağrım olmuştu sezaryen sonrası. Tam 1 sene sürdü ama şimdi iyiyim çok şükür
gamziskoo Lykiavvv evet kramp değil. Benim özellikle sabahları yataktan kalkarken aşırı zorlayan bi ağrıydı. Doğum sonrası lenfödem diye bi durumu yaşayan çok fazla insan var, ben ona yormustum. Bi araştırın isterseniz