Eloo005
Evet ayına göre bayağı uzunmuş ama şimdi kilosu gayet yeterli oğlum özellikle ilk 1 yıl boyu ayına göre uzundu kilosu da doğum kilosuna göre yeterli bir kilodaydı mesela 6 aylıkken 73 santim 8 kiloydu doktor doğum kilosunu göre gayet güzel ayına göre de gayet güzel demişti. Ben de etrafımdakiler zayıf diyorlar bana zayıf gelmiyor ama demiştim o da gülmüştü boyu biraz uzun olduğu için öyle görünüyor ama kilosunu gayet güzel demişti. Şu anki yaşına göre ben kendi oğlumu değerlendirecek olursam kilosu%25′ten yukarı bu benim için yeterli boyu da %50 ile 75 arası. Ama şu var benim çocuğum çok yemek seçiyor ve bu duruma benim canım sıkıyor, eğer sizin de bebeğiniz iştahsızsa bu durum dan dolayı böyle bir soru sorduysanız bir doktora götürün derim. Ama bir sorun yoksa kilosu ayına göre güzel