Semasema Oğlum 3 aylık dün birden vücudunda kırmızı döküntüler oldu kol ve bacaklarında çok fazla doktora götürdüm zyrtec 10mg damla verdi alerji damlası ana recede 2 yaş ve üzeri için diyo kullanan var mı yada kullanmalimiyim
Durukusunannesii Semasema bizde kullandık evet 2 yaş için ysziyo ama kullanılıyor doktor verdi sonuçta …
Sulebaydir Semasema sadece damla ile olmaz alerji doktoruna götürün test yaptırın egzama a değildir inşallah
Elifnaz_anne Semasema bende o damlayi oğlum bebekken kullandım 2 yaşından sonra şurubuna geçtik damla olduğu icin etkisi düşükmus
Esrasemra `Semasema biz o damlayı 40 günlükken kullandık 10 gün kullanın demişti doktorumuz artı hemen diyet başlattı doktoumuz gün gün düzeldiğini görünce vücudunu ben 3 gün kullandım bıraktım çünkü acayip uyku yapıyordu emzirmek için gece çok zorlanıyordum uyandıramazdım diyete devam 😔
Semasema Durukusunannesii yan etkilerinde aşırı uyku yaptığı yaziyo 3 aylık bı bebeğe ağır gelmez mi acaba
Semasema Sulebaydir dün gece 2 acile götürdüm biri alerji olmuş dedi diğeri bebek dokuntusu bı kaç güne atesde yapar dedi
Durukusunannesii Semasema evet alerji ilaçlarının hepsi uyku ve sersemlik yapar günde 1 kere 10 damla veriyorum ben zaten 3-4 gün kullanılıyor.
Zehragok52 Bebeğimin süt ve yumurta beyazı alarjısı var bizde kullanıyoruz gakat doktorumuz çok mecbur kalınca kullan dedı bazen alarjısı artınca veriyorum ıyı geliyo