heymom__ Merhabalar herkese, ek gıdaya geçtiğimizden beri bazı kıyafetlerindeki özellikle zıbınlarındaki lekeler çıkmıyor 60 derecede yıkamama rağmen. Bunun için önerisi olan var mı?
heymom__ MelisaGoktugMommy leke çıkarıcı mı satılıyor yoksa deterjan mı? Çamaşır suyu tozu almıstım o markanın ama daha deneme fırsatı olmadın
MelisaGoktugMommy heymom__ sprey leke cikarici canim birde beyaz kalip sabunla citiliyorum ben oda guzel cikariyor
heymom__ MelisaGoktugMommy tamam bir bakayım ☺️ Lekenin üstüne sıkıp makineye mi atıyorsunuz yoksa elinizde ön yıkama mı yapıyorsunuz
MelisaGoktugMommy heymom__ ben sikiyorum direk atiyorum canim dilersen citileyebilirsin bide gunese as guneste guzel leke cikariyor onun haricinde muz lekesi asla cikmiyor 😂
heymom__ MelisaGoktugMommy ayy evet bir zıbını var muz lekesi olduğuna asla ihtimal verememiştim zıbınından asla çıkmadı çöpe atmak zorunda kaldım.. hiç aklıma gelmezdi 😅 teşekkür ederim 🌸