M123456 Hanımlar bebeğimin yüzü kıpkırmızı kızardı pütür pütür doktora gittik bebek egzaması dedi yaklasık 2 haftadır böyle tek bir iki sivilcesi vardı çoğaldı aynı durumu yaşayan var mı yardımcı olur musunuz
eylul19 M123456 bızımde yanagında 10 kurus bozuk para kdr bır yuvarlak pütürlü yer vardı doktorumuz egzama dedı bır krem verdı 2.3.cu kullanımda gectı .gunesten uzak dursun dedı gunes kremsız cıkar dısarı dedı .ılac vermedı mı krem falan
ketcapli_lahmacun M123456 Egzama da olabilir alerji de. Ek gıda alıyorsa en çok ne yiyor ona göre takip edebilirsin.
Merveee_94 M123456 bizde de egzema vardı 1 yaşına kadar 2-3 aylık falandı yüzünde başladı yanağında sonra sırtında bacağında küçük küçük ara sıra çıkıyordu düzenli kremlerini kullandım hep 1 yalından sonra tamamen geçti şimdilik hiç çıkmıyor
M123456 Merveee_94 hangi kremleri kullandınız acaba doktor hamazinc verdi 5 gün sür dedi sürdüm ama erki edeceğe benzemiyor
Merveee_94 M123456 hamazinc pişik kremi değil mi biz onun için kullanıyoruz doktor pişik için vermişti
eylul19 M123456 yanı hamazıng bız popo da kızarıklık oldumu kullanıyoruz.mantar tarzı seyler de kullanılıyor yanlıs hatırlamıyosam
Merveee_94 M123456 evet kızarıklık vardı nokta nokta belli yerlerde sonrada karnında sırtında bacağında falan çıkmaya başladı