Selam kızlar 👋🏻 3,5 yaşında bir kız evladım var bakıyorum sürekli futbol topu, is makinaları, örümcek adamlı , takım çantalı oyuncaklar alıyoruz eli sürekli bunlara gidiyor, hani böyle kız çocuğu fıtratına uygun barbie bebekler, takı çantaları, doktor malzemeleri vs bunlara pek yönelmiyor. Endişelenmiyorum elbette henuz kucuk ama sizin kız/erkek evlatlarınız nasıl oyuncak seçiminde merak ediyorum. Umarım yanliz degilimdir ☺️