KaptanMarvel Destek alsaydım çok başka yerlerden destek alırdım çevremde o kadar çok varki iyiki buraya yazdım danıştım ve oyun halısında biraz daha gayret göstereceğimi söyledim ben çocuğumdan neden bunalayım ki ne kadar kötü düşünceler içerisindesiniz insanlar buraya yazıp danışmak için geliyo güzel bi şekilde cevap verenler oldu yazmasanızda olurdu ayrıca burda o kadar çok şey okudum ki çocuğundan bunalan insanlarda gördüm keşke onların açtığı postlara gidip bu şekilde yazsaydınız çok yanlış kişiye yazdınız illa tv izlettiricem diyen insanlar gördüm okudum ama bana yazdıkları gibi çözüm odaklı hiç birşey yazmamışlardı