2halime 2 yaşında oğlumun dünden beri ateşi 37-38 burun akıntısı da var usutmus belli ki hangi şurup daha iyi gelir acaba ?
Akalinbetul_8 2halime ateşin sebebinede baglı biraz üşütmede aferin sadece ateşde carpol ama suan cok yuksek değil dogal yollar deneyın bence ( ılık duş sirke gıbı sırkeyı bızzat docent onermilti cok abartmadıkca) paranox fıtılde cok etkili
pamukseker_ pamukseker_ bir de fitil öneririm anında ateşi kesiyor çok yüksek olup düşmezse tavsiye ederim 💖
2halime pamukseker_ çok teşekkür ederim kaç dereceden sonra verilebilir. Düzeliyor sonra yeniden başlıyor 38.3 e kadar çıkıyor ara ara
2halime Akalinbetul_8 Çok teşekkür ederim. Ilık duş aldiriyorum sık sık 6 saatte bir A-ferin vermek durumunda kalıyorum ara ara yükseliyor 38.3 e kadar
MiniKaya 2halime eğer gribal birşey olduğunu düşünüyorsan aferin ver canm hem vücut kırgınlığına hem ateşine iyi gelir
2halime MiniKaya Teşekkür ederim burun akıntısı da var çok az öksürükte o yüzden aferin veriyorum ama calpol ateş düşürmede daha etkili sanırım. A derin çok çabuk etki göstermiyor sık sık duş aldiriyorum
Kk41 Sirkeyi doktorlar önermiyor aniden dış ateşi kestiği için içten devam ediyormuş ates . Ates düstü sanılıp bebek Allah korusun havale geçirebiliyormus dikkatli olun.