Bebeğim 4 aylık idrar yolu enfeksiyondan hastaneye yatmıştık 2 aylıkken doktora sordum 6 aydan önce yapmazlar dedi ben gidip genel cerrahi ile konuşmak istiyorum eğer olur derlerse 4 aylıkken yaptırmak istiyorum nasıl bir süreç oldu sizler için annişler zor oluyor mu bebek için ağrılı bir dönem mi 🥺 nasıl atlattınız 🤷♀️