9 aylık bebeğim yürütece koymadan önce ayagına gayet güzel basıp adım atıyordu taki yürütece koyana kadar koymaz olaydım çocuk sürekli parmak uçlarına basıyor 2 aydır bırakmışım yürüteci ama hala düzelmedi bu durumu yaşayan varmı ne zaman düzelecek bu durum