Efeninnnannesi bende çok korkuyordum uçuk çıkarsa ya diye çünkü uçuk bebekler için çok tehlikeli. Maalesef bir gün pat diye çıktı benimde 9 günlüktü bebeğim. Uçuk kremi sürdüm hemen az geçirdi. Sonra maske taktım sürekli ağzımı hiç yüzüne götürmedim emzirirken hep maske taktım 1 hafta öpemedim koklayamadım hiç. Şükür bir şey olmadı sizde maske takın bence Bi sorun olmaz.