Kızlar merhaba, oğlum 25 aylık aslında düşünmüyordum ama neden bekliyorum dedim ve tuvalet eğitimi vermek istiyorum artık. Ama nereden başlayacağımı hiç bilmiyorum. Önce ne yapmam lazım? Bezini mi çıkarmam lazım? Nasıl bir yol izlemeliyim? Sadece kakasını yaptığını yaptıktan sonra anne kaka yaptım diye haber veriyor. Konuştum oğlum bana artık çişin kakan gelince haber verir misin diyorum. Hı hı diyor tabiiii vermiyor😂😂
Tecrübelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim 🙏🏻