@“Ikranurhtc”#p22177705ben de yeni doğum yaptığımda çok güzel bir tulum görüp almistim
Sonra uzun bir süre hiçbir şey almadim. Geçenlerde 20 tl eşofman altlari aldim. Yalnızca bedenleri 1 beden büyük alsam daha iyi olurmuş dedim. Yumuşacık, gayet güzel urunler