Merhabalar, ben kızımı tam 10 ay eds sistemiyle besledim evet yorucu saatlerce oturduğumu bilirim. Hem sağdım hem sütüm yokken mamayla besledim aynı sistemle ama zamanla şunu farkettim eğer mama ile eds yapıyorsam mamayı içmediğini farkettim hep döküyordum ama doyuyordu ve göğsümden içiyordu , sonra onu da bıraktı bende sağdım biberonla devam ettim 10 ay anca sürebildi bizim