Kızlar ben çekimi falan yaptım aramızda kutladık ama yarın kreşte de kutlama yapıcaz 30 kişilik pasta istediler aynı gün arkadaşımda oğlununkini yapacak o yaptırdı benimde 30kişilik yaptırmam o kadar saçma ki ve çok pahalı
Ben de bir 10 kişilik alıp gerisini köstebek pasta yaparım diye düşündüm ama sonra hepsini mi kendim yapsam dedim? Hazır pasta keklerinden falan çokta güzel yapanınız var bir akıl verin bana:))