BuzluKahve Diloosss Beslenmeyi bırakmadığı sürece evde atlatılabiliyor. Oğlumun boğazında ciddi aftlar oluştuğu için su bile içmiyordu. Hastanede yattı o yüzden.
zeytinim_20 Aşırı zor geçti hastanede yattık çok şükür orda serumla ateşi düştü ağrı kesici sakinleştirici şurup falan verdiler biraz daha rahat ettik çok geçmiş olsun zor bi hastalık bulaşıcı dikkat edin
Gamzeblg Benım oğlumada el ayak dedıler ama agzında aft varmıs sadece burnu tıkalı ateşi var acaba soğuk algınlığyla karıstırıyolarmı dıye düşünüyorum