Temmuz1 dikişli yöntem evet,kendiliğinden düştü 3-4 güne. Açıkçası narkoz aldığında ben bu kadar etkileneceğimi bilmiyordum. En çok korktuğum an narkozluyken saçma sapan bağırmasıydı,sanki bebek ağlaması değil de kocaman insan bağırıyor gibiydi,aklım çıktı korkudan,bırakın çocuğumu falan diye bağırıyordum en son🙈🤦🏼♀️ Panik oldum ama hemşireler normal olduğunu söyledler alıp ameliyathanenin içine götürdüler,ömrümden ömür gitti beklerken,dualar ettim neler okumadım ki,yaklaşık 45-50 dk sonra çıkardılar,kendine gelmesini de beklemişler içerde,çıktığında narkozu atmaya çalışıyordu ağlıyordu,bir tek orda ağladı yarım saat kadar,yarım saat sonra uyutmama müsaade ettiler uyudu uyandı her şey normale dönmüştü çok şükür 🤲🏻☺️ Siz de narkozlu haline biraz katlanmak zorunda kalacaksınız ama çok uzun sürmüyor biraz anne açısından yıpratıcı oluyor,bebeklerin canı acımıyor yoksa. Şimdiden kolayca geçsin bitsin inşallah🤲🏻☺️